11kilometersrunda imorgon...

Kom på idag att Tjejmilen är en hel lång mil lång ju... det borde jag ju ha insett innan, tycker man men tja det hade jag inte. Snarare tänkte väl jag att jaja men en mil går jag lätt, jag går ju mycket i vanliga fall. Problemet är att i vanliga fall så är mina rundor 4-5 kilometer långa och inte EN MIL! Satte mig ner framför funbeat och ritade upp en 11 kilometer lång runda som jag ska ha som träning fram till Tjejmilen den 22 maj.

Tanken är att jag ska testa rundan imorgon bitti så hoppas det inte regnar för mycket... Ska jobba mellan 14-18 så får gå upp typ 7 (när det ändå ljusnar) och gå ut. Rundan går kanske på max 2 timmar så borde vara inne igen till senast 10. Sen sova två timmar till, fixa middag och sen åka till jobbet klockan 1.

På torsdag ska jag simma innan teckningslektionen och styrketräna på kvällen. Jag borde således ha mitt på det torra till fredag då jag ska jobba hela dagen och då inte hinner träna något.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0