Bra avslutning på en knagglig dag

Har ju haft 3 par byxor hängande i min garderob bara utifall att jag skulle komma i dem igen. Byxorna hade jag i samband med min inflyttningsfest (augusti 2008) och jag trodde dem var typ 44/46 eller så men de var 48 så testade dem idag och de passade nästan :). Ett par av byxorna sitter perfekt, ett par e skittajta (pga av lagning på insidan av låren och liten storlek) och det sista paren (favoriterna) har hög midja och knappar och de går att knäppa (!) men väller liksom ut lite...deg på sidorna. Menmen 5cm till och sen sitter de med perfekt. Situps here i come!

Så nu behöver jag inte köpa nya byxor på ett tag. För när jag kommer ner i 48or (snartsnart:)) så har jag ett par hängande i garderoben :). Nu väger jag alltså typ så mycket som jag gjorde vid studenten (för den nyfikna kan jag nu börja nämna siffror utan att skämmas) alltså ca >100 kg. Vägde 102 i måndags men har stor tilltro på att snart vara nere på och under 100 kg. Sen tar vi ett år på gymnasiet (=10 år)i taget :). Längtar tills man kommer i avslutningsklänningen från nian igen (balklänningen från studenten är nämligen aningen stor ;)).

Aja, imorgon blir det jobbjobb hela dagen så träning är ganska utesluten (förutom styrketräning på kvällen) så får ta lite styrketräning nu ikväll framför tvn. Smidigt att kunna det om man är svårtstartad. Man sätter i en film och kör bara. Förenar nytta med nöja :)

Love maj jeans :)!

Postat av: Lena

Detta är ju så lyckat så det bara glänser om dig.

2011-04-14 @ 20:47:33
Postat av: Anonym

Här går det snabbt. Ena stunden är det 10 kg kvar till studentvikten, nästa är du redan nere vid den. Hm, antagligen jag som missat något. =)



Roligt när kläder börjar passa igen!

2011-04-14 @ 21:45:04
Postat av: Karin

Svisch säger det. Sparar du alla siffror? Då kan du föra lite statistik och därefter regression på kurvan. Men det är kanske bara mattenördar som tänker så:)

2011-04-15 @ 17:17:08
URL: http://bonnvett.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0