En vecka till back :(

Hade ju tänkt jag skulle åka upp till brorsan och väga under 100 kg (för jag vägde ju 100,1 i fredags) men nähä. Den där jädra påsken kom ju emellan och sabbade allt :(. Inte gått upp sen i måndags dock uten 0.5 kg ner på en vecka sammanlagt men e lite butter ändå:P. Nu har man ju hamnat en vecka till efter sitt mål.

Ska ju dock träna skitmycket från och med denna veckan så förhoppningsvis ligger jag under 100 nästa måndag iaf. Men har lärt mig att man inte ska hoppas för mycket. Tyckte jag kände mig superlätt och så när jag gick till huset för att väga mig men när jag gick hem var det typ tvärtom :(.

Aja, blir nog inget bloggande förrän på onsdag kväll när jag kommer hem igen så lär väl redogöra för alla mina strapatser då. Inget skolarbete iaf, bara lite att läsa (under en tid). Så inget tivngat att göra, det e ju bra iaf.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0