Kunde väl varit 1 hg till...

Vägde mig i morse vägde då  101,3 kg. Jag har alltså gått ner 0,9 kg sen i måndags. Tackar nog främst min 2timmarsrunda för det så ska definitivt gå den minst en gång i veckan. På samma gång som det är ett bra resultat så önskar jag att det var ett ynka hekto till. Då hade jag gått ner exakt 10 kg på knappt 12 veckor. Visst, jag kanske har gått ner 10 kg på måndag men har inte tillgång till en våg då så vet ju inte...

Tanken nu e fortfarande att jag ska gå ner 5 kg till på en månad(till tjejmilen i Hässleholm)... Nja det blir knepigt men kanske kanske. Det borde inte vara så långt efter iaf om jag inte klarar det. Om jag går min 2timmarsrunda minst en gång i veckan så går jag ju ner mer samtidigt som jag tränar upp att gå långt och kondistränar med (eftersom jag börjat gå ganska raskt nu). Så egentligen bara att vinna på det. Fram till det tror jag inte jag har något jobb mitt i veckan heller (inte så mycket som det blivit denna veckan iaf) så jag har ju tid till det. Skönt att ställa klockan på halv 7 varje dag och (speciellt en frisk, halvkylig morgon) gå ut och gå två timmar. Visst blev jag matt i kroppen och stum i benen men det var ju verkligen något som var möjligt att göra :)

Nä, nu ska jag uppdatera mina tabeller, gå ut och gå en 30 minuters power walk, duscha och sen packa. Sen blir det att åka ner till Mathias :). Så blir nog inget bloggande förrän jag kommer hem igen (tisdag eller onsdag). Menmen, träning blir det iaf :).

Postat av: Tesse

Grattis! Vad roligt att vikten fortsätter att sjunka. Antar att du själv anmäler dig till tjejmilen i förväg, så får du pengarna sen om du klarar utmaningen. Blir det inte till tjejmilen så kvarstår erbjudandet, dvs när de 15 kg är avklarade betalar jag startavgift i något lopp.



Du inspirerar mig! Nu i veckan har jag varit ute och gått i ett lite högre tempo så att jag känner av flåset lite. På lördag ska jag ta mig från Knislinge till Broby, ambitionen är att det ska vara gående =) kram

2011-04-17 @ 14:24:30

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0