Långrunda avklarad (trots allt)

Det blev faktiskt av att jag gick hela milslånga rundan. Trodde nästan jag skulle gena och vika av någonstans men fast benen var sjukt sega i slutet och kroppen helt stum och jag nästan en smula yr så gick jag hela. Måste säga att jag känner mig ganska duktig :). Det regnade i alla fall inte idag så det var helt okej väder.

När jag väl var hemma blev det att klä av sig och krypa ner under duntäcket en timme för att vila och få upp värmen igen. Sen blev det en dusch och nu har jag nyss ätit torsk med äggsås till lunch. Har lite paus innan jag ska in till jobbet. Tar bussen tio över ett och börjar 2 så det e lugnt.

Bara 4 timmar idag också men idag e det eftermiddagsjobb så det blir nog mer kunder då. Både bättre och sämre. Har man mycket att göra på lagret (med uppackning och så) är det skönare med få kunder men om man inte har så mycket att göra är det bättre med fler kunder så man har att göra. Det har nog kommit varor idag dock så blir att packa upp och prismärka och så hela dagen.

Imorgon så blir det simma som motion innan teckningslektionen. Blir kanske en halvtimme då också ungefär (som i måndags). Inte för mycket för blir trött både av simning och koncentrationen som krävs på krokilektionen så blir nog riktigt trött imorgon kväll med. Sedan blir det jobb hela fredagen så kommer nog vara trött fredagskväll också.

Denna veckan hade jag ju inget att göra från början (förutom 2 jobbdagar) så tänkte fokusera på träning och jobb och det blev ju så då jag slängde in en lång runda + ett jobbpass idag. Då går veckan snabbt. Torsdagarna brukar gå snabbt så snart e det fredag igen. Sedan åker jag ner till Mathias <3 på lördag då jag vaknat och packat.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0