Peppar peppar...snart så kanske...

Peppar peppar jag har nog inte mycket kvar för att gå ner under 100 kilo. Förhoppningsvis är jag där på måndag. Är dock livrädd för att jag kommer ha gått upp eller något sånt dumt... Ska dock inte äta något påskgodis i helgen eller något sånt så borde inte vara orolig.

Var ute och gick 1,5 timme innan idag. Blev inte exakt 2timmarsrundan men känner att jag måste vara nöjd i alla fall.
 


Fick ett nytt earth & surfarmband i "vuxenstorlek" idag. Mycket snyggt och går ihop med mitt "Angel Blessing"armband. Känner jag har blivit annorlunda... lite iaf. Skulle aldrig brytt mig om sånt innan men längtar tills jag får pengar så jag kan köpa ett nytt armband. Åhléns har skitsnygga platta, hårda metallarmband i olika färger och mönster. Ska satsa på de bleka färgerna utan mönster. De är snyggast.



Aja, nu ska jag snart in och möta Mathias i stan :) och sedan blir det att småskriva på skolarbetet. Gjorde klart de två korta föreläsningarna i morse innan jag gick ut så har bara uppgiften kvar (och att läsa användbar kurslitteratur såklart). Finns lite andra små informationsfilmer också som jag ska kolla igenom.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0