Promenix istället för simning, ingen lunch fixad nämligen

Näpp det blir ingen simning idag. Hade satt klockan för sent för att hinna fixa lunch att ha mellan simning och teckning. Så blir en promenix istället. Inte bestämt mig ännu om det ska bli långt eller raskt men det ger sig väl. Det är i alla fall mysigare väder idag än igår, något positivt.

Idag är med sista teckningslektionen innan projektredovisningarna börjar om två veckor så ganska skönt. Börjat tröttna på det ärligt talat och tycker inte det ger så mycket och har haft svårt att ta mig i kragen för att teckna utanför lektionerna. Även skrivarkurserna börjar sjunga på sista versen nu. Läser nummer 2 och 3 i ordningen på två olika kurse och det finns inga fler fortsättningar planerade... kanske dags att göra något vettigt nu... Blir nog Digital Design i höst. Det programmet ligget ju på 30 poäng per termin och eftersom man kan läsa 45 poäng per termin tänkte jag utnyttja det till att läsa lite kurser i informatik, projektledning, marknadsföring etc etc för att bredda min kompetens. Inte bara ha koll på själva designen och skapandet utan många andra delar också så man kan välja inom vilket område man vill arbeta.

Nä, kanske dags för frukost innan jag beger mig ut och går. Måste lägga in nästa Harry Potterbok på min mobil också så jag har något att lyssna på när jag går.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0