Romantisk middag på IKEA :P

Inte riktigt säker på hur dagen ser ut idag egentligen. Tja, jag vet att jag måste diska och kanske dammsuga av lägenheten men annars ... nä inget. Det är iofs ganska skönt. Då kan man ha Vännermaraton eller spela med gott samvete. Dessutom kommer ju Mathias hit ikväll och det gör ju saken ännu bättre.

Vi har snackat om att åka en sväng till IKEA i Älmhult imorgon. Mest kolla rundor lite och sånt, tror inte det blir något köpt. Jag har dock påpekat att jag vill äta köttbullar där. Ett IKEAfenomen jag aldrig fått uppleva så nu när jag får bestämma själv ska det minsann bli av. Det får väl bli vårt 9månadersfirande antar jag. Köttbullar på IKEA ... how romantic... ;)

Aja, nu  det snart dags att sticka ner till affären och hjälpa mamma att handla (och samtidigt tigga skjuts hem eftersom jag med kommer handla lite granna. Ska kolla upp lite recept nu innan så jag fixar allt och inte bara skiter i att laga något spännande för jag saknar ... ja vad det nu kan vara.

Igår kväll omorganiserade jag lite i badrummet. Rensade ut och slängde gammalt smink och sånt jag inte använder. Då fick jag in alla nagellack i sminksåpet också. Vilket gjorde att alla mina miljoner krämer etc fick plats i badrumsslåpet ovanför spegeln. Vilket i sin tur gjorde att mina tusen parfymer kan stå riskfritt ovanpå sminkskåpet. Framgångsrikt må jag säga.

Nä måste fixa frukost innan jag tar nästa kliv.

Träningen idag...tja jag vet inte vilken sorts träning jag ska anamma men det blir väl en promenad. Har ju som sagt inte så mycket att göra och har hört att det ska bli skönt väder idag...



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0