Taggad inför jobb idag och vägning imorgon

Dags att jobba idag igen. Konstigt egentligen för när jag åkte hem från jobbet i onsdags så kändes det visst okej men inte sådär jättehaj på jobba idag igen och idag e jag helt taggad inför det. På förmiddagen blir det att kolla varor, packa upp och fylla på där det behövs och så. Sen i eftermiddag kommer det nog fler kunder så blir nog mer kunder än varor då.

Ikväll blir det nog att hem och äta middag hos föräldrarna (kommer troligtvis inte orka fixa mat då jag kommer hem vid 7 och har jobbat hela dagen. Sen blir det nog att ut och gå en liten sväng och styrketräna med innan jag går och lägger mig. Blir vägning imorgon bitti eftersom jag är hos Mathias på måndag och inte kan väga mig då. Blir ju lite missvisande resultat eftersom det inte kommer ha gått en hel vecka men det är jag beredd på. Andra alternativet hade varit att vänta till typ torsdag och så länge hade jag inte stått ut. Men har ändå ganska bra känsla denna veckan.... sen får vi se imorgon om jag åker ner till Malmö på strålande humör eller fullkomligt nerdeppad :P

Näpp, dags att fixa frukost och koka makaroner nu. Sedan på med mina nygamla byxor :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0