Tom i bollen

Om man jobbar en hel dag (10-18) och inte hinner speciellt mycket...då blir man trött, stressad och allmänt väck i huvudet. Det var ett under att jag stod upp den sista timmen. Många glada upptåg och skratt gjorde de sista timmarna lättare i alla fall.

Nu ska jag cykla hem till föräldrarna för att äta middag (har beställt kycklingrisotto:)) och sen ut och då en liten sväng och sen styrketräna. (Vem sa att dagen var över bara för att man är slut efter 8 timmar jobb?) Funderar nästan på att gå ut och gå 2timmarsrundan imorgonbitti också. För att verkligen ha gott samvete av all veckans träning. Ska ju dessutom väga mig imorgon så om jag har gått ner kommer jag "flyga" runt rundan och om jag inte gått ner (eller gått upp...) kommer jag ta mig runt den i ren uppdämd agression...

Den som lever får se. Det enda jag vill se e mat, så ska det låta och hörlurarna till min mobil.

Postat av: Lena

Byxorna satt ju snyggt:)

2011-04-15 @ 22:18:45
Postat av: Karin

...och trevliga kunder gjorde väl sitt till!

2011-04-16 @ 22:00:17
URL: http://bonnvett.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0