Valborgsmiddag

Ny design på bloggen ser ni. Påpeka gärna om den e helt och hållet knäpp, syftar främst på färgvalen jag har.

Ikväll har jag ätit namsig valborgsmiddag här hemma. Nystekta köttbullar, ugnsrostade grönsaker och potatis och en maffig (tog upp halva tallriken) sallad med mozarella. Smarrigt och väldigt mättande.



Ikväll blir det en bit melon, lite jordgubbar och turkisk yoghurt med lite havregryn :)

Postat av: Emmas Form - om träningen & livet

Hej!



Jag har en Garmin Forerunner 305! =)

2011-04-30 @ 18:17:34
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Marie Bildén

Jättesnygg bloggen har blivit!

Maten ser supergod ut!

Kram

2011-04-30 @ 23:12:10

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0