Vatten över huvudet...?

Har haft som mål de senaste veckorna att träna 6 timmar i veckan, dvs 360 minuter. Jag har klarat det alla veckor och idag har jag minst 35 minuter kvar sen e det klarat denna veckan också. Det målet som jag har satt upp kommande 4 veckor har jag satt som träning inför Tjejmilen i Hässleholm (som är om exakt 4 veckor idag) och det innebär 7 timmars träning i veckan. Vilket innebär en timme om dagen... egentligen har jag väl inget tvivel om att jag kommer klara det. En timme om dagen kan man avsätta utan problem egentligen. Det gäller väl bara att lägga sig senare eller gå upp tidigare om det krisar. Dessutom har jag ökat på mina "vanliga promenader".

Innan har ju mina vanliga promenader varit på 20-40 minuter men de senaste veckorna har jag lyckats öka dem till att ligga mellan 50-70 minuter. Och jag blir inte så trött heller. Visst e jag väl lite seg i slutet men det e när jag gått 90minuterspromenader. De på en timme klarar jag utan problem. Vilket är skönt för då kan man läsa de tidningar som säger man ska satsa på långa promenader på 50-60 minuter och vara glad att jag inte alls tycker de är långa längre. Utan tja...normala.

Igår skickade jag in inlämningsuppgifterna till modul två i marknadsföringen så har nästa vecka ledig från skoluppgifter. Jag har visserligen en responsuppgift i en av skrivarkurserna som ska in på tisdag men tänkte göra den ikväll så jag är av med den. Sedan ska jag bara läsa en ny marknadsföringsbok i veckan, annars lugnt. Vilket är tur för ska upp till brorsan måndag till onsdag veckan som kommer. Men blir ingen träningsvila. Har hört att det blir både Indoorwalking och Tennis så blir nog bra:)! Sen blir det nog någon Powerwalk i Halmstad också :).

Nä, nu har älsklingen äntligen vaknat så får vara lite social :).


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0