Vem sa något om lov? Jag har mer att göra än någonsin!

Från i morse till torsdag kväll kommer verkligen bli superhektiskt. Jag lovar, det finns noll plats att skriva något mer någon av dagarna i min kalender.

Det började i alla fall med att jag fick åka från Mathias klockan 10 i morse för att hinna hem och vända innan jag skulle börja jobba 14 idag. Hade fått reda på jobbet igår kväll men har inte så mycket emot det. Var dock väldigt jobbigt att lämna Mathias lite tidigare än planerat men han kommer hit imorgon vid lunch så okej iaf.

Jag kom hem från jobbet halv 8 idag och fick snabbt kolla igenom mailen och sedan cykla hem till föräldrarnas hus där fiskpinnar och mos tuggadessvaldessbabbt ner framför första kvarten av Äntligen Hemma. Sen blev det ut och gå en PowerWalk med mamma i 40 minuter, ca 5,7 km/h. Kom in igen strax efter nio och sedan dess har jag suttit och lyssnat på föreläsning 3 i marknadsföringskursen och gjort massa anteckningar. Blev precis klar.

Imorgon är det tänkt att jag ska gå upp redan halv 6 och göra de två återstående föreläsningarna innan klockan halv nio-nio typ. Så att jag sedan (vid 10tiden) kan gå ut och gå min 2timmarsrunda (eller åka in och simma, inte bestämt ännu) och sedan möta Mathias. På eftermiddagen ska jag sedan skumma igenom de 3 kapitlen som för till de aktuella föreläsningarna (får läsa de noggrannare när jag har tid) och sedan börja skriva på uppgiften som hör till den nuvarande delkursen.

Hm, just det jag ska kolla synen någon gång också och sen blir det att skriva klart uppgiften på torsdag morgon och sen ut och gå och sen grilla på kvällen.

Hm...börjar känna min magkatarr/stressmage...inte bra har jag en känsla av...



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0