1 av 3 kurser klar

Det är en enorm tillfredsställelse när man är helt färdig med något. I mitt fall är det en av sommarkurserna. Har precis skickat in den sista texten nu och är således helt klar med kursen i företagsekonomi. Hur skönt som helst! Nu hoppas jag bara att jag blir godkänd på den med men det är nog inga problem. Har fått G på de andra två uppgifterna i sommar så detta ror jag nog i hamn :).

Imorgon är det Att mötas på arbetsplatsen och dess sista uppgift det blir att skriva. Inget annat planerat för morgondagen så kan sitta med den konstant (om det vill sig illa). Var ju på gymet idag så imorgon blir det bara lite promenixer för att sträcka ut ryggen. Tanken är att uppgiften ska vara klar på kvällen innan jag somnar för sen blir det jobb på onsdag. Har i och för sig ända till den 22 augusti på mig med Att mötas-uppgiften men har en tenta med att skriva (marknadsföring) den 19 så vill helst koncentrera mig helt på den från och med torsdag.

Ikväll hade jag tänkt ta en mysig promenad men det kom plötsligt ett regn farandes genom luften så får se hur det blir. Lugnt och skönt blir det i vilket fall. Nu tar jag nämligen kväll för företagsekonomin är färdig :)!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0