2 olika fölsegrisar

 

Tja det är ju lite skillnad om man säger så...

Sedan kan jag bli irriterad över att jag inte alls ser så "smal" ut på den högra bilden som jag tycker jag känner mig. I nästa ögonblick kommer jag på att, eh jag väger nästan 90 kg så jag ska inte se "smal" ut heller. Bara mindre rund:P Och har man gått ner nästan 22 kg så ser man nog mindre rund ut ;).

Så himla najs det var att dra på sig de nya jeansen i morse också. Var kul att ta upp dem och se att de inte alls ser så gigantiska ut runt linningen som mina byxor brukar göra, de har heller ingen hög midja så kändes inte stora så heller. Sedan får man lirka lite för att de ska gå över häcken men sedan sitter de skitbra :)

Idag blir det fullt ös med plugget. Vette katten om jag ska läsa skrivarkursen iaf alltså. Det känns som om att all pluggenergi bör läggas på Digital Design om jag ska fatta det från början. Och just nu har jag ändå inte så stor lust att skriva :(. Tvätt ikväll så får se till att städa och röja runt här med men ska nog se till att hinna en 90 minuters promenad (valfritt tempo) någon gång också. Blev ju lite tårta igår... ;)

Postat av: Roxanne

Jäklar vilken skillnad! Du är ju riktigt duktig, grymt snygg! :)

2011-09-05 @ 10:42:06
Postat av: Emelie

Ojoj, starkt jobbat, grattis!

2011-09-12 @ 14:52:25
URL: http://emptypages.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0