Ännu ett par nygamla byxor på plats :)

Då vart man hemma igen. Himla kvavt ute så hoppas det blir bättre och inte sämre tills ikväll så jag kan ge mig ut en runda och träna lite. Annars får det iaf bli lite styrketräning här hemma.

Köpte en fin liten presentask med choklad i Rinkaby. Hela 14 bitar i den så en sådan man tar en bit då och då. Är iaf inget man kan trycka i sig som man kan med vanlig choklad. Men tja, detta är ju inte vanlig choklad heller utan njutningsobjekt på hög nivå.

När vi kom hem testade jag ett par gamla jeans jag hade hängande i garderoben. Har testat dem då och då men de inte suttit speciellt skönt (eller snyggt) innan. Nu satt de dock perfekt :) hur kul som helst!



Blir snart att börja med middagen eller något. Är jättehungrig. Blir fisk i någon variant idag. Sen kanske en liten pralin på kvällskvisten.


Postat av: Anonym

Så snyggt!!!

2011-08-27 @ 23:00:54

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0