Bitterheten ligger som ett duggregn i lägenheten

Hjärtat mitt sitter och är lite bitter...

vi skulle ut och grilla idag och testa att göra eld "på riktigt" med tändstål och allt sånt. Allt var skitbra, vi hade fixat bra material och hittat en bra plats och fått fyr ett par ggr (innan det slocknade igen:P) men sedan kom det där sketna duggregnet och sabba allt ihopa. Så vi fick cyklat hem igen och nu är man en smula blöt och kall...ingen vidare eftermiddag än så länge alltså.

I webdesignsboken (den med praktiska övningar) har jag gjort de 6 första kapitlen så är klar med de första två veckorna i skolan enligt den boken ;) man kommer verkligen in i det när det är kul :). Så nu ska jag ge mig i kast med den teoretiska boken också...mindre kul menmen. Är 2 kapitel i den till första veckan (varav jag läst ett av dem) och sedan 3 kapitel till veckan efter. Så kommer nog vara i riktigt bra fas till på måndag. Passar bra eftersom jag har en skrivarkurs på distans (bara på 25 % fart sån tur är...) som dragit igång nu också som jag behöver lägga lite tid på.

Aja, nu ska jag överlåta datorn till Mathias ett tag och själv krypa ner under täcket med teoriboken. Får hoppas man inte somnar bara...


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0