Bullbak och plugg som uppladdning

Ikväll är det då dags för orderinvestloppet och det känns ganska bra :). Blev inget löpt igår kväll iaf, blev för sent och så hade vi cyklat 1,5 mil innan på dagen också så kände jag kanske skulle pausa på kvällen.

Aja ikväll kör vi iaf :). Får se hur mycket jag orkar springa ikväll. Av erfarenhet vet jag att på lopp får jag någon extra kraft någonstans ifrån som gör att jag orkar mer/bryr mig om mindre om trötthet och ömma ben. Får hoppas den kraften kommer ikväll med så kan det gå riktigt bra :)

Uppladdning blir bak av russinbullar och plugg av webbdesign :) Passar bra. Fick tvättat igår kväll och diskat med så är inget sånt som ska göras idag iaf och det är riktigt skönt.

Loppet är klockan 19 ikväll så blir att sticka ner klockan 18 och anmäla sig. Får äta middag senast 17 då så man inte har en massa mat kvar i magen som gör en knas.

Aja, ingen frukost i magen ännu och det känns :P...


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0