En perfekt födelsedag innehåller ett besök på gymmet :)

Då var man ett år äldre då... säger som jag sa när jag var yngre: "Jag känner mig inte äldre än igår och ändå är jag ett helt år äldre...konstigt."

Började dagen med att baka en cheesecake ;) blir en smalsmalsmal bit ikväll och sedan låta den vara kvar hos mamma och pappa. Snart åker Mathias hem ett par dagar :(. Ska passa på att åka in till gymmet och träna nu vid lunch då han åker hem. Får se hur mina muskler mår. Antingen har de haft för mycket vila så jag inte kan ta samma vikter som förra gången (för en och en halv vecka sedan typ) eller så har den vilan byggt upp dem ännu mer ;). Blir iaf lite tid på löpbandet också så jag inte behöver sticka ut en sväng ikväll.

Imorgon blir det fullt fräs på plugget. Har lite att städa och sedan tvätta på kvällen men annars ska jag sätta mig in i en av böckerna och lyssna på en föreläsning. Nästa vecka börjar även Mathais på sin praktik så då han är iväg på jobbet kan jag sitta och plugga hela tiden. Då har jag lugn och ro, inga (trevliga) störningsmoment och inga ursäkter för att inte plugga. Blir i och för sig ganska skönt att kunna schemalägga sina dagar bättre då. Att lägga in tid både för plugg och träning (och spääx när det drar igång) och jobb när det blir.

På fredag blir det en lång dag... Ska först in och göra magnetröntgen på min rygg tidigt på morgonen och sedan ska jag jobba hela dagen. Så får gå upp vid 6 och sedan kommer jag hem halv åtta typ...

Nej, nu blir det att byta om och sedan åka till gymmet, saknat det :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0