En självklar följd av kursböcker...

Hade ju tänkt springa en runda ikväll men somnade (såklart) när jag läste min kurslitteratur innan så hann inte. Men fick ju cyklat en långrunda innan idag så dagens träning är fixad iaf. Imorgon blir det tidigt in till gymmet och styrketräna och sedan ta löpbandet :)

Mitt stackars hjärta ligger och har ont i magen här :( inget illamående eller så utan bara kramper, jobbigt att inte veta vad man ska göra men förhoppningsvis har det gått över imorgon.

Imorgon eftermiddag skulle det bli fint väder så får ta och grilla då istället. Sen sämre till helgen så får ta och läsa och plugga då.

Parlamentet nu.

Postat av: IAATC.se l Benita Schoultz

Jag har gjort gillabilden själv på PS. Sen har jag bara länkat bilden till min facebooksite. :-D

2011-08-25 @ 23:31:28
URL: http://www.iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0