Första Hela löppasset

Så fort jag började springa så pausade jag inte för att gå så nu är man precis hemkommen från kvällens löprunda :). Sprang nästan hela vägen till föräldrarnas hus och sen sprang jag hela vägen tillbaka. Tog lite omvägar så blev 2,7 km på ca 20 minuter. Det kändes himla bra faktiskt och tog alla uppförsbackar också :). Nu ska jag ta lite styrketräning framför Fångarna på Fortet och sedan planera handlingen till imorgon. Vette katten om jag ska baka något till fölsedagen. Blir nog bara typ en sorts kakor i så fall eller så. Känner inte riktigt för att baka egentligen :P

Tror nästan jag väntar med det och bara köper vettebröd eller något på tisdag om jag är på "kakhumör":P Ska ju vänta med att planera tårtan tills efter vägningen på måndag.

Nu ska jag styrketräna som sagt, sen fortsätta läsa Eat Pray Love och ta mig en pralin ;)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0