Gällande invägning för vecka 34

Var hemma i huset för att hämta min nya cykel och passade på att väga mig igen. Nu var det bra mycket positivare än i morse. Med avdraget för frukost och kläder vägde jag 89,6 kg :). Allt gnäll i förra inlägget var alltså helt meningslöst egentligen.

Här kommer alltså den gällande invägningen för vecka 34

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 89,6 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: 0,8 kg
Viktnedgång totalt: 21,6 kg

BMI-nedgång totalt: 7,8

Kvar till mål 3: 9,7 kg
Kvar till målvikt: 21,6 kg

Nu har jag alltså gått ner exakt hälften av min övervikt och har "bara" hälften kvar :). Tror det kommer bli svårare och svårare ju längre ner jag kommer men nu är det ju hemsträckan kvar. Hälftenmarkeringen var som en topp och nu är jag i nerförsbacken på väg hem typ :).

Dags att cykla en vända till Broby och ikväll blir det löpträning. Jag har en känsla att det kommer gå väldigt bra.. ;)

Postat av: Anonym

Vad kul att du nu är halvvägs! Men ehh, fattar inte riktigt, vilken våg var det som gav det tråkiga resultatet egentligen?

2011-08-22 @ 15:37:55
Postat av: IAATC.se l Benita Schoultz

Härligt jobbat! :D

2011-08-22 @ 17:24:30
URL: http://www.iaatc.se
Postat av: Amanda

Vad grym du är!! Kämpa! :D

2011-08-22 @ 19:39:25
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0