Ingen motivation, men ut kom jag iaf

Okej, jogging påverkar både av det psykologiska tänkandet och av vädret. Idag var jag verkligen pigg på att komma ut och springa men väl ute var det bara ok. Det kändes som man vägde över 100 kg igen och trycktes ner mot marken i varje kliv. Knäna ömmade, andhämtningen var flämt typ hela tiden och det var bara rent ut sagt tråkigt :(.

Igår kväll hade jag lite mer att springa för. Då hade jag ju ätit bullar och tårta och hade invägning dagen efter så var tvungen, för mitt eget samvete, att springa massa. Idag hade jag ju inte lika mycket att springa för. Det var hur mulet som helst, hade inte ätit något dåligt idag och invägningen är inte förrän om en vecka. Klart man inte känner sig supermotiverad (tyvärr).

Imorgon blir det pluggpaus och bara ta det lugnt. Ska in till gymmet en sväng vid lunchtid och styrketräna och ta lite på löpbandet. Sen på kvällen blir det hem till föräldrarna. Blir nog litet bakat iaf, funderar på en fryst cheesecake. Sedan lämna kvar den hos föräldrarna så man inte frestas här hemma...

Nu blir det nog ett bad, lite kvällsmat och sedan skype med kurskamraterna från Digital Design.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0