Invägning vecka 31

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 90,8 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: 0,7 kg
Viktnedgång totalt: 20,4 kg

BMInedgång totalt: 7,4

Kvar till mål 2: 0,9 kg
Kvar till målvikt: 22,8 kg


I mina drömmar skulle jag vara under 90 kg idag menmen man får inte alltid som man vill. Tycker ändå det är helt ok att ha gått ner 0,7 kg på en vecka då jag bara hunnit med 2 träningspass på gymmet och haft en slö helg. Tänk bara vad vågen kan komma att stå på nästa vecka då jag ska chockträna den denna veckan. Då vill jag verkligen vara under 90 kg. Tänk bara när det står en 8a först istället för en 9a. Okej, innan stod det en 1a först...men det har gått så himla länge sedan jag vägde något på 80 så har nästan glömt hur det känns. Och från 80nånting är det inte långt ner till 70nånting. Visst har jag, då jag kommit under 90, "bara"gått ner hälften men det kommer nog kännas väldigt bra iaf. Förstår verkligen den positiva innebörden i "nu är det bara hälften kvar" mycket bättre nu :)


                            Startmått                        Nuvarande mått                      Minskat
Midjan                    113 cm                             89 cm                                   24 cm
Magen                    130 cm                             102 cm                                 28 cm  
Rumpan                  127 cm                            113 cm                                  14 cm 

Tänkte jag kunde bjuda på lite mått också. Nu ångrar jag att jag inte mätte fler ställen från början. Överarmarna och låren, precis vid knäna, till exempel. Att midjan har stått på typ 90 ett tag har jag vant mig vid och insett att den nog kommer göra det ett tag till. Inte så att jag aldrig kommer bli mindre, för jag känner ju att det finns mer att ta av där, men nu fokuserar jag mer på magmåtten, att bygga muskler och tappa i vikt. Allt löser sig nog efter hand sedan i alla fall.

Nej, nu är det dags att åka in och träna. Verkligen saknat gymmet, har ju inte varit där sedan i torsdags kväll. I eftermiddag blir det att sitta med skolan och fixa lite med det. Synd på så fint väder bara :P. En sådan dag man helst hade velat ligga och flyta i vattnet menmen, kanske blir senare i veckan om jag pluggar på ordentligt.

Postat av: Lena

Vad snygg sidan blev. Fatta att du har tappat 66 cm på delar av kroppen som är mätt. Jag säger bara wow och fortsatt lycka till.

2011-08-01 @ 20:26:41

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0