Invägning vecka 33

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 90,4 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: 1,6 kg
Viktnedgång totalt: 20,8 kg

BMInedgång totalt: 7,5

Kvar till mål 2: 0,5 kg
Kvar till målvikt: 22,4 kg

Ja målet denna veckan var ju egentligen att hamna under 90,8 kg, som jag vägde för 2 veckor sedan, men kan inte undgå att bli lite besviken (jag vet hur det låter, vem fasen blir besviken när hon tappat 1,6 kg på en vecka...) då jag innerst inne önskat att ligga under 90... Aja det blir nog av nästa vecka. Bara 5 hg kvar nu och denna veckan lär det blir mycket träning. Ska tentaplugga så lär behöva massa uppfriskande promenader.. Nu är det dags att väcka min älskling så han kan åka ner på sin akupunktur och jag kan åka till gymmet. Blir nog veckohandling på vägen hem, sedan disk och sedan plugg från lunch typ.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0