Invägning vecka 34

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 90,8 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: + 0,4 kg
Viktnedgång totalt: 20,4 kg

BMI-nedgång totalt: 7,4

Kvar till mål 2: 0,9 kg
Kvar till målvikt: 22,8 kg

Grr, är så förbannad på vågen så jag vet inte vad! Det har ju gått skitbra med träningen och bra med maten så fattar det liksom inte. Fast säkerligen är det mitt eget fel. Sa ju förra veckan att jag skulle börja om från början och sluta med allt krams och skit igen. Ja det höll ju inte så länge. Åt en halv påse micropop på torsdag kväll, en påse på fredagen då jag skrev min tenta och sedan åt jag lite tårta och lite glass på lördagen då vi firade min brorsa. Men det var liksom ändå inte mycket så tycker inte att jag skulle gått upp av det iaf.

Var verkligen inställd på att ligga under 90 nu. Hade en så tydlig bild av det på väg till invägningen och positivt tänkande ska ju löna sig, eller hur? Aight. Det blev en tung smäll ner på jorden då jag såg siffrorna ska jag säga då... :( Visst gick det bra att springa i lördags och igår och trodde att det skulle gå bra ikväll med men efter dagens invägning vette katten. Antar att min kropp inte alls kommer lyda sen och inte orka någonting. Visst gickjag ner en massa förra perioden jag sprang men denna gången verkar det inte funka lika bra så "varför försöka"?

Aja, tanken är väl att man ska resa sig, att 4 hg inte är så mycket och att jag säkert är under 90 kg snart och att detta borde sporra mig för att jobba ännu hårdare denna veckan...tja vi får se. Så långt i min utveckling är jag inte än så jag bara kan sopa det här under mattan och hoppa på det och sedan glömma det.

Hade lite positiva siffror idag iaf. Mätte mig också och hade tappat en cm förra veckan på varje ställe jag mätte. Så nu står midjan på 87 cm och där har jag tappat 25 cm. Magen står på 101 cm så där har jag tappat 29 cm och rumpan står på 112 så där har jag tappat 15 cm. Snart 30 cm på magen och under 100 där :)



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0