Invägning vecka 35

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 89,4 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: - 0,2 kg
Viktnedgånt totalt:-21,8

BMI-nedgång totalt: 7,8

Kvar till mål 3: 9,5 kg
Kvar till målvikt: 21,4 kg

Tja någon vidare bra nedgång var det väl inte men ner gick jag iaf och det är ju bra det. Sedan hade jag väl lite skavanker i maten med. När vi grilla i fredags blev det fyra halvtjocka korvar (skyller på att vi inte hade något bröd till, är nog det som mättar) och igår på T och Fs bröllopsdag åt jag två kanelbullar och en liten bit tårta. Med det sagt är jag himla glad att jag inte gick upp något.

Är dock inte på den säkra sidan om 90-strecket ännu så får jobba hårt för att vara det nästa vecka, kanske vara under 89 då. Ska verkligen ut och försöka springa iaf en liten runda varje kväll och sedan längre det dagar jag inte är på gymmet. Så blir längre idag, onsdag och fredag kväll. Idag och lördag ska jag och Mathias ju dessutom cykla till Broby och tillbaka så träningen lär inte svikta iaf. Får bara hoppas att maten går bra också. Är ju kalas imorgon, sen blev det kräftskiva på lördag och så marknad på lördag förmiddag... Här gäller det att hålla på disciplinen om jag får be.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0