Mer vältränad och med bättre kondis än på länge (minns inte ens när...)



Det gick ganska bra idag :). Men nja, sprang på 27,30 min och det är ganska okej, någostans där jag hade räknat på också ju. 7,26 min per kilometer och när jag bara går blir det ca 10 min per kilometer så det är ju bättre än när jag bara går. Var mycket kvavare ikväll än i måndags dock så var svårt att andas djupt :(. Kunde ta ca 10 djupa andetag på hela rundan så fick andas ytligt och snabbt hela tiden vilket var skitjobbigt. Precis som jag fick håll i Båda sidorna efter drygt halva rundan. Ååh suck vad trött jag var på löpning då :P.

Menmen, i mål kom jag iaf och nu har jag en tid att jämföra med nästa år. Kilometertiden var dessutom nästan 2 minuter snabbare än första loppet i år i maj då den var på knappt 9 minuter.

Om man jämför denna bilden med tidigare bilder på mig så ser jag ganska vältränad ut här :). Speciellt armarna, över axlarna, bysten och höfterna. Tja, hela överkroppen ser mycket mindre och mer vältränad ut. Speciellt bysten är mycket mindre sedan bilden efter Sparbanksloppet i maj :)




Ska man sedan jämföra med hur jag såg ut för exakt ett år sedan... (och nej jag har ingen förklaring till min hemska min:P ser bara knas ut :( )


Postat av: Lena

Kära du, du går från klarhet till klarhet. Nästa år har jag kanske också krafter till att springa orderinvest och vikt så att det funkar Jag ska åtminstone ha detta som mål.

2011-08-24 @ 22:09:40
Postat av: Anonym

du är jätteduktig marie :) vi är några tjejer från östra göinge, samma årsgång som dig, som följer din blogg. vi är imponerade! fortsätt kämpa på, man får inspiration av dig till att träna! keep up the good work! kram

2011-08-24 @ 22:28:41
Postat av: Tesse

Ja det är stor skillnad på bilderna. Hm, nästa år får jag kanske se upp för dig på Orderinvest och de andra loppen. Jag har ju tränat Hanaskog runt rundan inför Orderinvest. Ska försöka fortsätta springa den så ska jag under 25 min till våren. kram

2011-08-25 @ 14:58:32

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0