Nä nu går jag och lägger mig...

Får väl inse och erkänna att det inte blir gymmet imorgon förmiddag trots allt...och jag som hade ställt klockan och allt.

När jag gick och la mig innan hade jag nämligen massa nya tankar om bloggens nya utseende (som blivit fler i samband med att jag kommit längre i webdesignboken) och kunde omöligt sova. Satte mig helt enkelt vid datorn och började dona med det och nu, ca 3 timmar senare, anser jag mig klar. Jag kan i alla fall inte komma på mer att göra nu och nu är jag dessutom väldigt trött...

Cred till Benita (IAATC.se) som tipsade mig om hur hon gjort sin gillaknapp kopplad till facebook på bloggen. Det var det som startade allt liksom...

Nej, imorgon blir det sovmorgon och sedan styrketräning här hemma istället.

Dags att krypa ner hos hjärtat <3


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0