Ner en byxstorlek :)

Eh...okej jag ska erkänna. Det blev inget gym idag iaf. När jag hade lämnat Mathias vid tåget hade jag helt enkelt ingen lust längre. Nej, det var inte så att jag var nere men jag kände mest bara för att åka hem och ta det lugnt.

Men eftersom alla mina jeans i 48 har börjat sitta ganska löst så gick jag inom KappAhl för att se om jag kunde hitta ett par bra 46:or. Tog tre olika med mig in i provhytten och de två första var så himla tajta så det var inte en chans. Med viss oro testade jag de sista också men de satt hur skönt som helst! Okej, det är lite som väller ut på sidorna men inte så mycket att det blir fult. Snart, snart så kommer de sitta helt perfekt :). De var verkligen hur sköna som helst och så blev jag så glad att jag kunde köpa ett par byxor bland de normala storlekarna också :). Jag behöver, nu officiellt, aldrig mer gå uppför rulltrappan inne på KappAhl (till de stora storlekarna). Gladgladglad :)

Nu har jag dessutom fått röjt undan disken från baket i morse så nu ska jag äta lite lunch. Sedan blir det att styrketräna lite här hemma och sedan ut och springa. Efter det blir det en lång, härlig dusch och så på med de nya kläderna (köpte ett nytt svart linne också, kan man aldrig få för många av) :).

Inget gymbesök, men en härlig dag iaf :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0