Sådan där duktig vuxendag

Idag har varit/blir en sådan duktigduktig dag med massa vuxengrejs. Först var jag ute och gick en timme i morse och sedan åt jag en macka med väldigt mycket grönsaker och drack en kopp te till frukost. Sedan blev det drygt en timmes jobb nu på eftermiddagen och nyss blev jag klar med uppdatering av kassaboken och tidig betalning (så är man av med det) av räkningar. Lite fattigare men känner mig himla duktig :).

Nu blir det upp till huset en sväng och lägga mig på gräsmattan och plugga inför fredagens tenta. Sedan lite middag och så kanske en cykelrunda ikväll.

Ryggen? Jo den gör ont så in i ... inte bara i vänstra delen av svanken nu utan bort mot höger sida och upp på ländryggen. En sak är säker, blir inga längre sträckor sprungna på ett tag så kanske bäst att ställa in både Orderinvest, Malmö och Osbys lopp :( är så sjukt störigt. Men det störigaste av allt är att jag känner för riktigt hård intervallträning ikväll :P Får se hur det blir...



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0