Träning vecka 33


Veckans träning har varit väldigt bra :). Lagom fördelning mellan styrka, cykling, promenad och joggning. Precis som det ska vara. Det bästa är klart att jag har kommit igång med löpträningen igen och det gör inte så ont i ryggen som jag befarade heller.

På onsdag kväll är det dags för Orderinvestloppet och ska bli kul nu när löpningen går bra igen :). Har varit ute och testat banan både igår och idag och det gick gick helt ok. Gick ju dit och hem med och sammanlagt blev det 40 minuter hela alltet. Men bara rundan är typ 3,3 km (utan starten och slutet) och det gick på 22 minuter och det tycker jag känns skitbra. Lärde mig ikväll att min kropp klarar mer än jag tror i förväg. Sa till mig själv att jag skulle springa tills benen inte bar längre och sedan fick jag bara gå tills jag precis återhämtat mig från min halvdödhet ;).

När jag för ett par år sedan gjorde Orderinvest så gick jag hela rundan på 36 minuter (rundan är 3,7 km) så i år har jag ett mål på max 30 minuter. Med tanke på hur bra det gick ikväll så känns det som det målet kommer uppnås med råge :)

Imorgon är det invägning igen. Hade 5 hg kvar till hälften i måndags så hoppas jag verkligen klarat hälften (21,3 kg) imorgon. Skulle varit en så perfekt början på veckan. Och både maten och träningen har gått bra denna veckan så kanske kanske... På onsdag är det 7 månader sedan jag startade viktresan så halvvägs på 7 månader är kanske inte så illa iaf (fast jag hade tänkt ta halva på ett halvår:P) ;).


Postat av: Tesse

Jag kanske får se upp på onsdag=) kram

2011-08-22 @ 15:35:05

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0