Vad tänker man med...?

Idag känner jag mig sådär lagom förvirrad :P. Hade ju tänkt åka in och träna nu på förmiddagen men se det blidde inte av. Anledningen: Tja, jag använder 3 olika väskor och igår hade jag inte lagt över busskortet från min axelväska till min ryggsäck. Detta upptäckte jag inte förrän jag var nere vid bussen och det var 5 minuter tills den skulle gå. Jag skulle alltså inte hinna hem och hämta rätt busskort och de busskorten jag hade med mig hade antingen gått ut eller hade slut på pengar. Tänkte först då att jag ju kunde gå bort till bankomaten och ta ut pengar men nä just det, de tar ju inte kontanter på bussarna längre.

Det blev bara att traska hem igen. Inte förrän jag var vid porten kom jag på att...nä de tar inte kontanter men de tar ju bankkort, som jag hade med mig! Grrr nä ansåg det var tecken nog för att stanna hemma så idag blir det en lång promenad istället, städa och plugga och sen tvätta ikväll. Har således nog att göra utan att behöva åka fram och tillbaka idag. Blir gymmet imorgon istället.

Postat av: Benita - IAATC.se

Re: Tack! Vad roligt att du också upptäckte min nya bild ;) Hoppas du också snart blir piggare.

2011-08-03 @ 16:39:33
URL: http://www.iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0