Vill ha bra känsla inför invägningen imorgon men är mest nervös...

Dagen är hyfsat planerad och det är ganska skönt också. Har precis varit nere och handlat för veckan och blev inte så mycket som behövdes, bra för plånboken det :).

Snart blir det dags att fixa lunch, får se vad men något gott blir det nog iaf. Sen blir det att baka en ny omgång russinbullar för nästa vecka. Lätt att göra och goda blir dem också :). Sol idag, himla skönt, så sen blir det cykling bort till Tesse och Fredrik för deras första bröllopsdag :).

Hoppas solen fortsätter ikväll så kan jag ta en löprunda då med. Var jättekul att man kunde springa så långt igår utan att känna av det speciellt så blir nog en runda upp om väster ikväll med och sedan hem. Svänga lite spontant och så :). Vill verkligen få en bra invägning imorgon så jag är på "den säkra sidan" om 90 kg och inte kommer över igen. Hade varit grymt surt att förra veckan vara under och sedan denna veckan vara över igen liksom. Vill gärna stå på under 89 imorgon (dvs gått ner minst 0.7 kg) så att jag har lite mariginal... Nu ska jag komma igång ordentligt med löpningen och gymmet så jag håller minst 6 timmars träning i veckan så jag inte säckar ihop utan fortsätter i denna takten.

Nej, nu blir det lunch och fortsätta se på Friidrotts-VM. Klüft är igång och sen blir det 100metersfinalen kvart i två.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0