Invägning vecka 49

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 82,6 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: 0,9 kg
Viktnedgång totalt: 28,6 kg

BMI-nedgång totalt: 10,3

Kvar till mål 3: 2,7 kg
Kvar till målvikt: 14,6 kg

Det är himla skönt att jag redan har inbokat ett träningspass ikväll (MRL) så att jag får tränat idag. Annars har jag en dålig vana att vara otroligt trött på träning efter en bra måndagsinvägning. Det är liksom inte lika peppande som om man hade haft en dålig.

Helnöjd med invägningen idag iaf :). Blev dessutom en liten joggingtur hit så dagen har börjat riktigt bra. Även om jag inte hade gått ner så mycket idag så hade jag nog varit nöjd i och med de nya byxorna från igår. Jag har tappat 8 storlekar nu i byxor ju :). Började på 52:or och nu är jag nere på 44:or:).

Det är otroligt knasigt att tänka sig att det är samma person ibland. Det har gått så himla snabbt ju. Okej, inte så att jag fortfarande går omkring och tycker jag är tjock och att inget hänt blablabla (som jag ibland gjorde för bara ett par månader sedan). Men jag menar, inuti är jag ju samma person (tycker jag, men det stämmer ju inte heller) och eftersom jag inte går omkring med en helfigurspegel och kan se mina framsteg hela tiden så kan jag lätt glömma att de är där. Glömma att jag faktiskt orkar så mycket mer nu, mår mycket bättre och faktiskt är smalare (och anser mig snyggare också). Den där inre ursäkten jag har haft förr att; de vill nog inte prata med mig för jag ser ut som jag gör, den gäller ju liksom inte längre. Även om jag kan glömma mig och tro att den gör det så...äh det är rörigt.

Men det är ju som när man fyllt år och folk frågar hur det är att vara ex. 20 år. Tja...jag var 19 igår och känner ingen skillnad precis. Det går så snabbt att man måste låta det ta tid och sjunka in. (Fast om någon skulle fråga mig hur det var att vara 22 skulle jag nog svara: tjha jag känner ingen skillnad från när jag var 16-17, själv tycker jag inte att jag har åldrats något:P.)

Har ju lagt upp ett rikigt hårdträningsprogram denna veckan med 4 gruppass på gymmet så ska bli spännande att se på måndag how well it payed off :)!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0