Invägning vecka 51

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 83,0 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: + 1,2 kg
Viktnedgång totalt: 28,2 kg

BMI-nedgång totalt: 10,2

Kvar till mål 3: 3,1 kg
Kvar till målvikt: 15 kg

Jag hade ju först tänkt att inte väga mig idag eftersom det blev en del julgodis förra veckan och vi skulle njuta i Köpenhamn i helgen men sen ändra jag mig. Jag hade tänkt ta "jullov" denna veckan och nästa men jag tjuvstartade det redan förra måndagen så känner att jag måste väga mig idag för att ha koll och inte skena iväg. Nu känner jag mig dessutom mer peppad inför denna veckan eftersom jag fick en dålig invägning. Kort sagt, förra veckan gick både maten och träningen åt skogen men jag mådde väldigt bra iaf (dvs jag åt inte för att jag var ledsen och jag fick inte dåligt samvete pga bristen på träning) så helt ok ändå :). 

Plockade på mig en förkylning i helgen förresten :(. Vi var ute i Köpenhamn från typ 11 på dagen och kom hem till hotellet vid nio på kvällen och det blev massa gå gå gå gå. Sen blåste det lite men annars var det helt ok väder. Iaf, under dagen hade jag fått mer och mer ont i halsen och på kvällen kände jag mig inte alls bra. Kände mig skitvarm överallt utom just i pannan (så jag övertygade inte <3:P) och kunde knappt svälja. Aja, efter en natts sömn var jag ok i halsen och temperaturen igen och nu är jag "bara" dunderförkyld med skallabank och lite kallsvettig då och då. Träningen blir således inte så ansträngande denna veckan. Kommer satsa på promenader, yoga och lite pilates. Blir ingen styrketräning, jogging eller löpband förrän jag är frisk så tror jag håller mig ifrån gymmet till efter nyår iaf.

Idag blir det snart en promenad på en en timme ungefär. Sen fixande av kristyränglar och pepparkakor som ska hänga i granen vi ska fixa ikväll :). Ska nog köpa lackstång och så med så det blir en riktig julpysseldag idag :). Nästan alla julklappar klara också. Bara färdigställa de till syskonen och så köpa (den svåraste) till älsklingen med.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0