Låt oss hoppas att starten av 2012 blir nyttigare än avslutningen på 2011...

Alltså jag försöker verkligen banka in i mig själv att det är nytt år på söndag. Något som ju borde betyda nystart. Att ja den vikten (vilken den än är) jag har på måndag, den startar jag 2012 med och sedan spelar det ingen roll vad jag vägde innan jul. Det var ju bara det att innan i veckan så hade jag tänkt att denna sista vecka på året skulle jag rätta till det jag ställde till föregående två veckor. Hrm..."problemet" vart ju då att jag och <3 var ute och åt idag (årsdagen av förlovningen) och imorgon fyller han år och så är det nyår. Det känns nästan helt hopplöst att ens försöka äta nyttigt...

Aja, let's make the last day this year count. Imorgon kör jag på mitt hemmastyrkepass men jag kör det två varv så det blir ca 90 minuter och sen tar jag mig ut på en (minst) 30 minuters Powerwalk efter också. Söndag blir nog led...nej skit i det. Sitter jag stilla hela söndagen får jag nog dåligt samvete. Så någon promenad blir det. Dock blir det nog liite popcorn också eftersom vi nog ska gå och se Stig Helmer story då...ojojoj...låt oss hoppas att jag börjar nästa år nyttigare och hälsosammare än jag kommer att avsluta detta..

Postat av: Ser framåt det nya året

Man måste någongång få fira också och alla vi som försker bli av med våra kilo vet hur svårt det är just under helger och "special days" Gott Nytt år

2011-12-31 @ 12:21:29

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0