Weekend i Köpenhamn :)

Denna vecka har både träningen och maten blivit lite sisådär. Jag har varit ute och gått både måndag, tisdag och onsdag och igår blev det lite cyklande fram och tillbaka men annars har det inte blivit någon träning.

Angående maten då. I tisdags var det avslutning med konfirmanderna och då vart det ju lite (faktiskt med betoning på lite) julgodis och en halv lussekatt. Sedan har vi börjat plocka på pepparkakshuset här hemma... och igår var det julavslutning med ungdomsgruppen. Kort sagt så har jag väl inte varit helnyttig denna veckan och appen har även den fått vila lite.

Visst hade jag tänkt att ge mig lite julledigt men det skulle ju inte starta förrän på måndag... Undrar om jag ska ställa mig på vågen på måndag överhuvudtaget utan vänta helt och hållet tills julen och nyår är över. Tror jag nästan är lika bra.

Har jag sen gått upp lite över julen så ser jag inte det som en förlust eller katastrof (ska försöka att inte se det som det iaf...). Snarare som något "bra" att jag lyckats slappna av och inte hålla så strikt på min diet och min träning över julLedigheten, det är ju ändå jul :). Med det sagt är det ändå självklart att jag kommer försöka träna som vanligt och appen ska användas alla dagar (förutom julafton och juldagen) så jag har inga planer på att ha gått upp massor över jul. Egentligen har jag inga planer på att gå upp alls. Snarare det att det är ingen katastrof om jag gör det. Säg en människa som klarar av att gå Ner under jul.

Aja, nu i helgen ska jag och <3 åka iväg på en weekend till Köpenhamn. Ska bo på ett supermysigt hotell (första gången för mig sedan jag var 9 år..:P), ikväll blir det middag där och imorgon ska vi strosa runt i Köpenhamn och avsluta dagen på Tivolis julmarknad :). Blir nog helmys och får nog gått en hel del imorgon i Köpenhamn så att tänka på träning i helgen är uteslutet. Ska även försöka att lägga bort skola, jobb och pengar och sånt ur tankarna och bara ta det lugnt.

Nästa vecka är det dock full fart igen. Granen ska inhandlas (och inpressas i lägenheten). Sen får vi fixa en ljusslinga och lite glitter till den och så de sista julklapparna också. Tänk att det snart är jul. Det har gått så himla snabbt!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0