2 kg på 10 dagar

Den 23 januari startade jag min sockerfasta och nya träningsvana. Dagen efter vägde jag in min startvikt och sen dess har den sjunkit 2 kg (minst, har lite dålig koll på vad jag vägde då exakt). Hurrar inte ännu dock. I början av varje "bantningsperiod" går jag ner ett par-tre kilo ganska snabbt men sen brukar det stanna upp.

Idag blir det ut och cykla i alla fall. Sen nästa vecka ska jag skaffa 10-kort till simningen och satsa på att simma en gång i veckan (och cykla en gång och promenera resten). Resten av dagen idag blir till att städa, tvätta och diska och skriva lite personbeskrivningar till manusprojekten.

Postat av: Tesse

Heja, heja!Det ger resultat vad roligt! Bra idé med flera olika motionssätt, omväxling förnöjer. Det ger ju dessutom motion även att springa i trappor till tvättstugan och att städa. Glöm bara inte bort att dricka mycket (vatten typ) när du har simmat eller annan träning. Äter och dricker man inte ordentligt vid träning tar kroppen ut det på fel ställe har jag hört (dvs muskler bryts ner istället för fett).Ja, jag vet, jag är "storasyster vet allt" Ska försöka bättra mig, igen...

2011-02-03 @ 11:33:00

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0