Curse you Hässleholmsvägen!

Puh jag lovar, jag är halvdöd!

Wanåsrundan, som jag nyss är inkommen från, kan man säga består av 4 delar.
1. Hässleholmsvägen bort till Wanås
2. Vägen mot Gryt med en skarp sväng
3. Vägen mot gamla Ordenshuset med små backar upp och ner
4. Olingevägen tillbaka

Del 1 är tortyr! Speciellt när det råkar vara motvind. Flera gånger som jag fick ligga i 1an för att orka men kom knappt någon vart då ju. Underbart när man fick svänga in vid Wanås och himmelriket då man kände igen Ordenshuset. Blev ca 8.5 km men bara på 29 minuter så får kanske ut och gå en sväng sedan också för att få lite fler minuter.

Simma trodde jag skulle bli ganska tråkigt, jobbigt och monotont men det var riktigt trevligt. Wanåsrundan dock... där kan jag säga att vette fasen om jag kommer köra den igen alltså....

Välförtjänt lunch på gång nu och sen lite skolarbete.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0