Don't get it...

Idag blev det en vända in till stan som sagt. Ingen simning (tar det imorgon) utan lite shopping (en bra sportbehå) och hämtning av en bok om svälten på Irland.

Sedan traskade jag hem till mamma och pappa och efter lite träning (situps, armhävningar, gummiband etc etc) så ställde jag mig på vågen. Gissa min förvåning då den visade att jag skulle gått ner 2,5 kg sen i måndags (ni vet då jag var superdeppig för jag hade gått upp). På samma gång som det såklart är skitkul så känns det som det är nåt som inte stämmer... Hur kan jag på åtta dagar pendla i vikt så himla mycket? Hm, som sagt, på samma gång som det är kul vågar jag inte vara riktigt nöjd ännu. Vet alltför väl hur snabbt det kan vända...

Postat av: Tesse

Det är ju jättebra att du gått ner igen. Bra att du inte ger dig. Heja heja

2011-02-09 @ 21:36:03
Postat av: Marie Bildén

Grattis =)

2011-02-09 @ 21:52:07

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0