Fast i träningsträsket

Idag blev det som sagt en slödag men oj vad ineffektiv jag känner mig. Tänk om jag inte gått ner något när jag väger mig imorgon bara för att jag inte träna något idag?!?!? Jikes!

Men å andra sidan. På funbeat (www.funbeat.se) där jag är registrerad har jag som mål att träna 240 minuter (dvs 4 timmar) i veckan och denna veckan tränade jag 138 % av det. Klarade alltså det med god mariginal. Får bara hoppas det lönat sig också.

Idag har jag varit utan socker i 2 veckor!

Men, har inga planer på att börja äta krams och sånt igen bara för det. Min plan är inte att "ha några sockerfria veckor". För mig räcker liksom inte det. För mig är det snarare "jag planerar att vara sockerfri så länge jag behöver det, tills både mitt yttre och mitt inre klarar av att bryta det. tills mitt inre sätter begränsningar och mitt yttre inte lägger på kilon av det." Har alltså ingen aning om hur lång tid som behövs, eller hur länge jag klarar det men lär inte bli något påskägg iår iaf, det är säkert.

Imorgon blir det simning innan jag ska till tandläkaren. Upp tidigt således om jag ska hinna med det (tandläkartid tjugo i elva). Sen hem vid halv 12 och skriva skriva skriva, och kanske gå en sväng, vem vet. Imorgon är en ny vecka, med nya utmaningar, nya träningar, nya frukostar att planera och kalorier att räkna och framför allt: en ny helg med största godisdagarna i veckan framför sig.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0