För trött för rubrik

Nä det blev inte 60 längder idag som jag önskat. Blev bara 34. Beror dels på att jag inte alls kände simsuget då jag gick mot bassängen, dels på att jag fick byta bana då en skolklass skulle simma efter 20 längder och dels på att den kom ganska många motionssimmare som crawlade fram i ilfart och inte alls gav en det lugn man behövde.
Aja, blev något idag iaf. Sen blev det tandläkaren och det gick väl, inga hål iaf men lite tandsten och inflammerat tandkött så nu har jag ont i käften för resten av dagen. Lunchen blev på Trendies (kycklingsallad med pasta, utan dressing och isvatten att dricka så godkänt).

Idag höll jag verkligen på att försova mig på bussen...

Dags att skriva lite nu. Upptäckte att jag nästan redan gjort uppgiften till ena kursen så bara finslipa lite och sen göra en likadan, typ, till den andra. Lika bra att få det klart idag så man kan sätta sig med litteraturdiskussionerna resten av veckan.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0