Going down down...

... tja, ner ner viktmässigt alltså :).

Då kan man plocka av 1 kg till på vikten nu då, synd det inte syns ännu bara :P.

Idag har jag inte bestämt mig för vad jag ska träna, troligtvis blir det en promenad senare. I helgen blir det i alla fall att simma lite nere i Oxie (har lyckats dra med mig Mathias) så blir kanske ett träningsuppehåll imorgon... nja, någon promenad och så blir det nog, annars får jag bara dåligt samvete :P.

Innan jag sticker ikväll blir det att diska, packa och handla lite. Klockan e ju inte så mycket nu så om jag inte får något vikariat är jag nog klar med det innan lunch, om inte mycket innan lunch. Då blir det att traska hem till mamma och hjälpa henne städa till hennes 50-årsdag på tisdag. Sen har dem mycket roligare filmer att träna framför också :P.

Nä som sagt, synd att klockan inte e så mycket. Hade velat sätta igång film eller musik till diskningen. Får la duscha först ändå kanske så jag kan gå ner och handla när de öppnar klockan 8.

Således, adjöss


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0