Guess today's one of those days...

Jahapp... i torsdags var jag lätt som en fjäder och peppad till tusen - idag snarare tung som en sten som en dinosaurie sitter på och äter en elefant. För dem som inte fattade den metaforen så har jag alltså gått upp. På 4 dagar har jag gått upp 1,2 kg och jag har inte den blekaste aning om hur det där har gått till, ärligt. Visst jag träna inget igår men det kan inte spela någon roll. Jag tränade ju alla andra dagar.

Visst kroppen ställer in sig, det e vatten, man går upp innan man går ner etc etc men hallå. Jag hade accepterat det om det gällt 5 hg men inte 1,2 kilo! Om min kropp vet sitt eget bästa så e det bäst att den ställer in sig snabbt så den inte hamnar i skiten igen.

Jahapp, det var tänkt att simma idag då ja... får se hur det går. Om jag i min plötsliga brist på motivation bara orkar 20 länger eller i min agression orkar 60. Sen tandläkaren som sagt. Could my day get any better :(

Postat av: Tesse

Ge inte upp Marie, kämpa på! Du klarar det! KRAM från mig och Miranda

2011-02-07 @ 12:08:26
Postat av: Marie Bildén

Marie, vågen talar inte alltid sanning + att muskler väger!!

Måttband kan vara ett tips att tillgå och hur kläderna känns =)!

Jag vet hur detta kan förstöra motivationen, men kämpa på!

Motivationen är inget man har gratis, utan det är något som kommer när man kämpar.

Kram

2011-02-07 @ 15:36:26

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0