Lägenheten luktar halstablett...

... eller är det citrongräs?

Idag blev det inte så långt simmat, 25 längder, men det räcker. Eftersom jag hade Mathias med mig idag och redan simmat mycket i veckan så hade jag bestämt att inte köra för fullt. Dessutom användes även motionsbassängen tyvärr ibland som hopp-och-skvätt-arena för 10åriga småpojkar. Kändes inte precis som en lugn plats att simma på.

Efter simningen gick vi bort till Naturum och tittade inom där. Sedan en runda bort till fågelhuset i Tivoliparken. Sist var det tänkt att vi skulle gå Linnérundan bort till Lillö Hus men redan efter ca 100 meter på spångarna så låg vår gångväg under vatten... det blev att vända och åka hem istället. Inte mig emot dock, vi var båda väldigt trötta.

Nu blir det mest att ta det lugnt i soffan i kväll. Mätta och trötta men utan lust att se på Melodifestivalen. Dock hittade jag färska jordgubbar i affären så blir lite gott med :).

Nu har vi dessutom köpt en sådan "ljusstake" där man sätter ljuset under och häller lite doftolja ovanför och så doftar det. Väldigt spännande och ett enkelt sätt att få det att lukta gott :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0