Man blir sporrad

Okej, jag tycker vissa dagar att jag har ganska bra fart men när jag är ute och går med Mia går benen som trumpinnar. Inte klokt vilken fart den tjejen har :). Borde gå snabbt oftare själv. Flåsar ju en del i början (pga uppförsbacke och mycket snack) men efter ett tag kommer man igång bättre. Fasen vilke  kondis jag får om jag håller igång såhär varje gång jag går själv också.

Resten av kvällen blir dock väldigt lugn. Ska snart börja laga mat (någon sorts varm sallad med lövbiff) och ha Vintergatan igång samtidigt (nostalgi på hög nivå). Sen blir det att slötitta på Ullared klockan 8 och sen nog lägga mig direkt efter det. Ska försöka upp tidigt så jag kan vara i simbassängen vid 8-halv 9 och ha simmat så mycket som möjligt innan armadan kommer vid halv 10.

Nu är jag helt slut. Men samtidigt väldigt nöjd.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0