Över en mil idag :)

Eftermiddagen spenderades hemma hos mamma och pappa där det blev lite wiispelande. Sen gick jag ut och gick en lång härlig runda i mörkret och blåsten med Mia. Var väldigt trevligt. Lade in rundan på funbeat nyss och den blev 6 km :). Med de 3,71 jag gick innan idag är jag nästan upp i en mil :). Hm, jo jag gick ju till mamma och pappa. Jag är uppe i över en mil för idag :). Yay.

Nu är man sådär lite härligt switt så ska ta en dusch och sen fixa något till kvällsmat. Kanske ta på sig pyjamas och äta ett rostbröd och sen varma hallon med kesella :). namsigt!

Postat av: Tesse

2011-02-08 @ 19:48:09
Postat av: Tesse

Hej! Här kommer även text i inlägget. Impad av att du gått så långt i detta väder. Jag var på bvc med M idag och tänkte sen gå in till stan. Men usch vad det blåste och oj vad glad jag blev när jag tajmade en buss perfekt, så jag kunde åka in till centrum.



Nyfiken, vilken gammal (klass?)kompis var det du träffade idag som har barn? När jag läste det vid lunch tänkte jag "va hur har du redan hunnit med det?". Sen slog det mig att inte alla går upp så sent som jag =) Är Mia denna kompis eller är det någon annan jag missat?



kram

2011-02-08 @ 19:51:42
Postat av: Jackfiona

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-05-10 @ 07:03:32
URL: http://jackfiona.blog24h.com

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0