Tårtdekoration vs. Promenix

Jag har svårt att komma fram till om jag ska ta min träning innan eller efter teckningslektionen. Tar jag det innan så handlar jag tårtdekorationer efter och tar jag träningen efter så handlar jag dekorationer innan. Vilket som så har jag en del tid på mig att bestämma mig. Ska jag handla innan så måste jag ändå inte åka in förrän 10.10 vilket ger mig 3 timmar innan nu att göra vad jag vill (ja, vad jag vill eftersom jag är klar med skolarbetet till fredag som sagt).

Det var länge sedan jag var ute och gick en riktigt lång runda så kanske ska göra det idag. Eller ta cykelvägen/järnvägen antingen mot Brobyhåller eller Hanaskog och ömsom gå ömsom jogga. Nja förresten, nu ska vi inte överdriva. Bättre med en lång, rask promenad då kanske. Annars blir man nog bara nere för det inte går att springa än.

Sen kanske man ska sätta sig och skriva lite. Inte blivit så mycket av den varan på sistonde (mer än själva skoluppgifterna då), vilket är synd för jag tror mycket på båda mina projekt. Det jag höll på med fram till i höstas lägger jag snart helt på hyllan. Fått det refuserat så många gånger nu och vette katten hur jag kan få det bättre. Ska jag redigera det igen så känns det nästan bättre att skriva om skiten helt för mitt skrivsätt och uttryckssätt har förändrats (och förbättrats)ganska rejält sedan jag gjorde det första utkastet för 3 år sen.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0