En förkylding på gymmet (som ändå var ganska stark:P)

Tog det lite lugnare på träningen idag eftersom jag är förkyld men gick ändå inte under min nivå (dvs jag tog det inte medvetet För lugnt). Blev hela styrketräningsprogrammet på 40 minuter och där kunde jag dessutom öka vikten på ett par av maskinerna, blir nog ökning på några till nästa gång. Sedan blev det full fart på crosstrainern i 20 minuter innan jag gav mig.

Jobbar 4 av 5 vardagar denna veckan så får verkligen planera för att få in skolan och träningen runt det.

Måndag: Jobb, gym + crosstrainer ca 60 min, plugga
Tisdag: Jobb, power walk ca 40 minuter, konsert
Onsdag: Gym + crosstrainer ca 80 minuter, städa, tvätta plugga
Torsdag: Jobb, lång promenad i lagom tempo ca 80 minuter
Fredag: Jobb, till Malmö (Harry Potter?!) träningsvila
Lördag: Power walk ca 40 minuter
Söndag: Lång promenad i lagom tempo ca 60 minuter

När man har haft en bra invägning så njuter man av det typ en timme. Okej, jag är fortfarande glad över den men har redan börjat se fram emot nästa och hoppas att den också ger ett bra resultat. Nä, dags att laga middag (till ikväll) och lunch (till jobbet imorgon) innan jag placerar mig framför datorn igen, och för att plugga denna gången.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0